söndag 6 september 2009

Dessa datorer...


Så har jag råkat ut för det som jag hört andra gjort nångång. En datorkrasch!
I början av veckan tänkte jag på att jag borde säkerhetskopiera mina dokument och bilder, men sköt det framför mig...

Det var ett tag sen jag gjorde det så nu är massor av fina bilder jag tagit i sommar, helt borta, liksom några alster jag producerat i skriftlig form. Det var en mindre rolig läxa minsann.

Är glad att jag kunde återställa datorn i alla fall, utan att behöva lämna in den. Visserligen funkar inte produktnyckeln till Office som behövs för att aktivera det. Hoppas att HP kan hjälpa mig med detta, annars kan jag bara logga in på office 15 gånger till. Det vore trist att behöva köpa en ny licens, när det finns en som följde med datorn.

Sitter just nu och lägger in bilder, jag tog på jobbet i fredags inför vår kick-off. Jag var dock inte med på tillställningen, men det var kul att se alla som klädde ut sig till Hippies, vilket var temat för kvällen.
Det var så kul att se vuxna människor bli som barn på nytt när de fick leka lite. :-)

Annars har helgen varit bara lugn och fridsam. Var ute på promenad i går och gick upp till Råsunda och gamla Filmstaden. Kul att se de gamla husen där alla stora stjärnor varit. Nån gång ska jag gå på nån visning där också. Vackra byggnader är det hur som helst och hoppas mina bilder blev bra som jag tog.

1 kommentar:

Anonym sa...

usch va trist med datorer som bråkar.