söndag 11 oktober 2009

Sömnlöst


Har haft en natt då jag inte sovit alls. Känner mig förvånansvärt pigg ändå när klockan är drygt halv tio. Varit vaken mer än ett dygn.Har en mage som bråkar med mig emellanåt, dvs en eller par gånger i veckan, men att den håller mig vaken på nätterna tillhör sällsyntheterna, tack och lov.


Det enda jag kan tänka mig är orsaken denna gång, är att jag slarvade med maten igår. Som diabetiker är det viktigt att hålla ett jämnt intag av föda vilket jag inte gjorde igår.Städade och möblerade om med stor iver igår så jag glömde helt enkelt bort att äta på hela dagen, efter frukost.


Skulle träffa en kompis på kvällen för att käka, men det blev inte av så jag åt inget förrän vid 8 på kvällen. Det är inte alls bra det!Kanske jag lärt mig en läxa, att jag måste äta ofta under dygnet. :-)


Kommer väl att slockna efter lunch misstänker jag men med tanke på vädret så gör det ju inget om man är inne hela dagen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att du sov bättre inatt vännen