torsdag 18 september 2008

ComHem del 3 + 4.... Suck!!!

DEL 3

SVAR 2008-09-16 14:35
Hej och tack för ditt e-postmeddelande!
Självklart så ska du inte betala fullt belopp om tjänsten inte fungerat som den ska.

Då det är en kanal i 8 Favoriter som inte fungerat på 5 dagar så har den dock bara ett värde på 3.73kr under den perioden men för att det ska göra någon skillnad på fakturan så drar vi bort 3 ggr felets värde (10kr) så faktura 3032124301 är nu på 383kr.

Då vi har en kö på mailen så kan det ta några dagar innan din fråga besvaras.
Med vänlig hälsning
Com Hem AB Kundservice Hans Törnqvist
Box 43 871 21 HÄRNÖSAND Tel direkt: 0771- 55 00 00 Fax: 020-55 44 11 kundservice@comhem.com http://www.comhem.se/

FRÅGA 2008-09-09 19:15 - Fråga om faktura -> AnnatÄr du kund? JaKundnummer / Personnummer: 33119583Namn: Thorbjörn RexréuzE-postadress: th_oh@msn.comTelefon: 070-7264979Gatuaddress: Postgången 30, 2 trPostnummer / Ort: 17145 SolnaAngående: Fråga om faktura -> AnnatDin fråga: Hej Jag förutsätter att ni reducerar fakturan för de 5 dagar som HD inte fungerat fullt ut. Har försökt ringa er sen i torsdags den 4 sep, har skickat 4 meddelanden till kundtjänst och ett mail VD. Ingen kontakt nånstans ifrån. I torsdag upptäckte jag att TV4 HD inte funkade. Tänker inte betala fullt pris för dessa 5 dagar som jag inte kunnat använda produkten. Värdelöst att inte få nåt svar varken från kundtjänst eller VD.UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506; .NET CLR 1.1.4322)
Ditt ärende väntar just nu på att hanteras av vår kundservice.
© 2008 Com Hem AB Kundservice, Box 43 871 21 Härnösand, Telefon 0771-55 00 00

DEL 4


SVAR 2008-09-18 10:30
Hej och tack för ditt e-postmeddelande!
Jag har skickat en pairingsignal till din utrustning, så om du gör boxen strömlös under 30 sekunder så borde kanalen komma igång efter detta. Om inte, vänligen kontakta oss igen, endera via mail eller vår Kundservice 0771-55 00 00. Bäst är det om du ringer så kan vi göra en felsökning eller fabriksåterställning av din box via telefon.
Med vänlig hälsning
Com Hem AB Kundservice Ulf Hellman
Box 43 871 21 HÄRNÖSAND Tel direkt: 0771- 55 00 00 Fax: 020-55 44 11 support-tv@comhem.com www.comhem.se
FRÅGA 2008-09-05 19:51 - Teknisk support Tv -> AnnatÄr du kund? JaKundnummer / Personnummer: 33119583Namn: Thorbjörn RexréuzE-postadress: th_oh@msn.comTelefon: 070-7264979Gatuaddress: Postgången 30, 2 trPostnummer / Ort: 17145 SolnaAngående: Teknisk support Tv -> AnnatDin fråga: Svarar ni inte på mail heller? Ringde igår och blev bortkopplad när jag hade nummer 5 kön. Skrev mail, men det tycks inte hjälpa heller. Ringde igen nu för en stund sen, blev utslängd från telefonkön... Vad tusan håller ni på med, undrar jag. Jag ser inte TV4 HD, sen över 2 dygn tillbaka. Jag ser SVT HD och Discovery HD. Ja, jag har startat om HDboxen JA, jag har låtit den stå på TV4 kanalen mer än 60 minuter, det var nästan 100 minuter. Ja, jag kolllat att kortet och alla kablar sitter rätt. Nu får ni hjälpa mig snarast möjligt. Tänker inte betala fullt pris för en produkt som inte funkar och att ni dessutom inte svarar varken i telefon eller via mail är ju under all kritikUserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506; .NET CLR 1.1.4322)
Ditt ärende väntar just nu på att hanteras av vår kundservice.

Inga kommentarer: