måndag 17 november 2008

Senaste nytt på jobbfronten...


... är att jag fortfarande inte kan andas ut helt och hållet. Men jag börjar tro att jag får stanna. Tar däremot inte ut något i förskott, varken positivt eller negativt. Det får bli reaktion den dag det blir klart


Däremot har man bestämt att vårt kök, där vi hyr in personal som fixar frukost och lunch till oss, är uppsagda från nyår. Det innebär att vi antingen får nån form av cateringfirma som levererar maten dagligen, eller så får man ha med sig matlåda.


Jag kommer att ta med matlåda har jag bestämt mig för och då med inriktning av GI-tänket. När jag åt den maten för 4 år sen gick jag ner 10 kg på 8 månader och det tänker jag göra även denna gång, minst. Skillnaden mot då, är att jag också rör mig mera nu genom simning och promenader...


Det kommer ALLTID nåt gott ut från en svår situation trots allt. Svårt att se kanske när man är mitt i det hela, men på sikt kommer det goda fram. Gäller bara att ha tillit till denna företeelse som aldrig slår fel. :-)


Kram på er alla medmäniskor där ute!

1 kommentar:

Anonym sa...

en sådan vacker bild vännen.
Din blogg består inte bara av fina och kloka ord utan även vackra bilder