onsdag 12 november 2008

Har vunnit en seger...

ComHem har gett med sig, de går med på att avbryta mitt abonnemang i förtid efter allt trassel... Efter ett par månaders bombadermang av mail till dem, tröttnade de säkert.

Rättvisan segrar till slut, även mot en jätte som ComHem.

Det kändes hur som helst skönt att få det meddelandet idag. En trevlig medarbetare som försökte övertala mig att stanna kvar, men han var förstående när jag sa att det finns inget som kan få mig att stanna kvar hos dem. Men han ska ha heder av att han var trevlig, saklig och dessutom kom med en förklaring till vad felet eventuellt kunde bero på. Ett gammalt kort i boxen... Tänk om IT-supporten kunde tänkt lite längre så hade de haft en nöjd kund kvar, istället får de en före detta kund som inte har något gott att säga om företaget.

Nu gäller det att hitta en annan TV-leverantör som vet vad service är...

Ha det gott alla där ute.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett stort GRATTIS!!!