måndag 20 april 2009

Den samhälleliga plikten är uppfylld för denna gång...

Blev påminnd idag på jobbet om detta med att det är dags att deklarera. Så nu har jag gjort min plikt.

Bara att vänta på att få tillbaka pengarna som staten lånat. De kommer lämpligt till semestern hehehe...

Fast jag kommer inte att spendera dem på sommarsemestern, utan jag ska faktiskt ge mig iväg på en sångsemester till LaGomera i januari.

Det ser jag verkligen fram emot. Denna underbara ö, granne med Teneriffa är verkligen väl värt ett besök, så där mitt i vintern. Det blir en vitamininjektion som får en att leva upp igen. Alla borde prova på att åka iväg den årstiden.

I sommar blir det semester här i stan, strosa omkring mycket, se stan med nya ögon, fika på nån uteservering, ta en lunch, kolla in lite sevärdheter och bara finnas till. Att semestra på hemmaplan är starkt underskattad tycker jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas det blir mycket pengar över för din del