söndag 19 juli 2009

Reflektioner över allt och inget...




Har haft en härlig helg, med solbränna i går lördag, grillfest och vin på kvällen samt en riktigt slödag idag. Slöheten kan bero lite på alkoholen igår, inte så mycket på mängden som sådan, man att jag tydligen inte tålde så mycket. Jag menar 3 glas brukar ju inte vara några problem, men idag var jag däckad.

Har suttit och kollat på mina bilder i datorn och levt mig tillbaka till olika händelser. Det var hur kul som helst. Skönt att ge sig själv den tiden. Brukar vara duktig på att ge mig själv tid att bara vara, vilket är en förutsättning att klara av vardagen som jag ser det.

Mina bilder skildrar massor av händelser av olika slag. Det är allt från resor till vardagliga skildringar. En del har lämnat bestående minnen, andra hade jag totalt glömt bort att jag tagit. Det var spännande vill jag lova. Man tror att man kommer ihåg men det finns mycket minnen som måste tas fram ur gömmorna. :-)


1 kommentar:

Anonym sa...

Din semester har verkligen varit avkopplande märker jag.
Skönt att höra och jag beundrar dina fina bilder här.

Keep up the good work