tisdag 30 mars 2010

Reiki för kropp och själ


  • Är du vårtrött?
  • Är du trött på den sega långa vintern?
  • Är du trött på kyla?
  • Eller är du allmänt orkeslös?
Lugn bara lugn, det finns otaliga hjälpmedel att få tillbaka energin. Ett av dem är Reiki-healing. Att få sina energier i balans i kroppen gör underverk med både psyke och fysik. Har du balansen, kommer resten av sig själv så att säga. Energibalans är basen i ditt mående och väldigt avgörande för hur mår, vad du orkar eller inte orkar. Känner du att orken inte finns där, fast du så gärna vill. Känner du en längtan till den dag du kan säga, Va pigg jag känner mig...
Den dagen behöver inte vara så långt borta som du kanske tror. Gäller bara att ta steget till förändring och den enda som kan göra det är du själv. Är det inte dags för att ge dig själv chansen till ett mer givande livsföring där energin växer för varje steg du tar framåt istället för tvärtom.
Låt mig bara förtydliga lite: Reiki botar ingenting, Reiki hjälper din kropp till självhjälp genom energibalansering, Reiki hjälper dig att stressa ner, Reiki hjälper dig att må bättre.
Är du fortfarande tveksam, gå in på Reikiförbundets hemssida och läs mer om vad Reiki är. Adressen är http://www.reikiforbundet.se/
När du är redo för behandling, kollar du min hemsida för Reiki och bokar tid, eller ställer frågor om du fortfarande har undringar. Lovar att svara så gott det går. Min adress är http://www.thobbesreiki.se/
Ha det bäst där ute i vårens ankomst

Inga kommentarer: