onsdag 30 juli 2008

Varm sommar och allt där till


I sommar har denna bild varit rätt vanlig av mig. Sittandes på en restaurang med ett ölglas eller ölflaska framför mig. ;-). Gott och svalkande är det ju med en öl eller två. Som en av mina vänner brukar säga när det som mest njutbart: "Så här har jag det när det är som djävligast".

Känner att jag haft en underbar sommar så här långt, har besökt folk och serveringar i en mängd som jag inte gjort på många herrans år. Det är som om jag börjat om på nytt. Är det ett ålderstecken eller? ASGARV

Bryr mig inte om det skulle vara så, det enda som betyder nåt är att jag känner mig levande och mår jättegott oavsett anledning.

Jag tackar de i min omgivning som vill ha mig med ut i svängen.

Jag tackar mig själv för att jag unnar mig att må bra.

Sist men inte minst tackar jag Chrille som introducerat mig för så många av hans intressanta vänner. De är helt underbara. Så glad över deras bekantskap.

Kram på er alla och forstätt njut av sommaren och ölen för det tänker jag göra.

1 kommentar:

Anonym sa...

halloj där och tackar för fina ord i din blogg.
Stor kram till dig f