tisdag 4 maj 2010

Då är karusellen igång...


Nu har jag skickat in ansökan om enskild firma. Har tagit namnet Thobbes Reiki & Healing, som första alternativ, HealingThobbe som andra och Thobbes Reiki som tredje alternativ. Spännande att se i brevlådan de närmaste veckorna när regbeviset dyker upp, vilket som gått igenom. :-)


Får mer och mer impulser om att detta är vad jag ska syssla med framöver. Dumt att kämpa emot, eller hur? Är ju av uppfattningen att vi alla får signaler från andra sidan om hur vi ska göra i olika situationer. Har som så många andra avfärdat dessa som inbillning, fantasier eller vad man nu vill kalla det. Idag är jag övertygad om att det inte det det handlar om, utan det är vägledning.


Nåväl, jag känner att jag gör rätt och det är det viktigaste för min del så därför kan jag bara tuta och köra i 180. Hehe, jodå jag har kontakt med verkligheten fortfarande, jag lovar. Har gjort mina misstag och tagit lärdom av dem. Det handlar om att bli medveten om vad som händer, när det händer, har jag erfarit.


Tack till alla där ute som stöttar mig och tror på min framtid som egenföretagare inom heallingens verksamhetsområde.

Inga kommentarer: