söndag 23 maj 2010

Firmanamnet gick igenom

Har fått godkänt för mitt firmanamn, så nu är jag ägare till ett företag. Firman heter Thobbes Reiki & Healing, som var mitt förstahandsval när jag ansökte.

Nu kan allt bara rulla igång, klienterna kan börja strömma till och jag kan få utlopp för min förmåga. Vilken lycka att få vara en av dem som sprider kunskapen vidare, att få vara en av dem som lär andra att ta emot och sprida energier vidare i sin tur. Det är stort det!

Alla vi som kommer i kontakt med Reikienergin, eller för all del, andra varianter av healingenergier har inte blivit utvalda av en slump. Det finns en mening att just vi ska vara så kallade ljusbärare. Du som läser detta och känner att du skulle vilja veta mer tillhör redan de utvalda. Bara detta att du tänker på ämnet, att en nyfikenhet väckts hos dig är bevis nog för det.

Alla människor är mottagliga, det är enbart en fråga om, NÄR, det är dags att ta fram förmågan. Våra guider/ledsgare/skyddsänglar osv vet när det är dags och då låter de oss ledas rätt för att ta emot gåvan.

Ja, jag vet att detta låter flummigt men det står jag för. Även om jag inte förstår eller kan förklara hur eller varför det är så, så VET jag att det fungerar och det räcker för att jag ska kunna stå för och tro på det hela. Numera har jag tilliten till min förmåga!

Inga kommentarer: