tisdag 1 juni 2010

Behandlingsbänk är införskaffad, nu är det bara att tuta och köra...

Idag fick jag hem min behandlingsbänk så nu är det allvar. :-) Nu fattas bara klienterna. Du som läser detta, kanske vet någon eller kanske du själv rentav, vill ha en behandling. Hör av dig till min bokningsmailadress, som är boka@thobbesreiki.se

Är du nyfiken men osäker på om detta är något för dig, kom till mig så ger jag en prova-på behandling gratis. Unna dig att testa, du har allt att vinna och inget att förlora. Det värsta som kan hända är att du inte känner något alls. Det bästa kan bli att du känner att behandlingen gör något med dig och att du blir intresserad av fler behandlingar.

När det gäller kurser, har jag inbokat den 25-26 sep för steg 1, men har även planer på att göra en kurs som studiecirkel istället för en hel helg. En metod som inte är provad, vad jag vet. Det gäller att anpassa sig till efterfrågan. Har även tänkt mig att göra en kurs för enbart män. Kvinnor har lättare att ta sig alternativa behandlingsmetoder, medan män är lite mer svårtstartade av olika anledningar.

Det kommer att bli en intressant tid framöver, helt klart.

Inga kommentarer: