måndag 23 februari 2009

Utrensningen pågår för fullt

Vi fick lära oss på kursen i helgen att vi har 21 dagar framför oss där kroppen rensar ut "skiten" ur systemet. Det var kankse inte så roliga saker som kunde hända, lukta illa, diarre, dålig sömn osv KAN hända. Känner mig lugn trots att jag blivit kraftigt förkyld med hosta. Kan ju känna att det inte är en vanlig förkylning eftersom jag har så mycket energi i kroppen. Inte ett dugg hängig eller trött så där som man blir när förkylningen slår till. Vaknade före klockan i morse, vid kvart över 5, simmade vid halv sju och jobbat hela dagen. Å hjärnan funkar fortfarande med skärpa...

Utrensningen i sig går igenom 7 chakran, som vi har. Dessa chakran symboliserar olika delar av oss både fysiskt och psykiskt.. Dessutom har de olika färger som också har sina betydelser.
Tycker detta är spännande som attan.

Känner mig verkligen nöjd med mig själv, som gav mig chansen att uppleva detta. 



Inga kommentarer: