tisdag 3 mars 2009

Exalteringen tar överhanden hos mig som vanligt...

Visst kan jag tacka Reikin för mycket som händer i mig just nu, men kanske är det inte hela sanningen. Givetvis har jag själv jobbat hårt för att få ordning på mig själv och där kommer mina underbara vänner in. Vänner som lyssnar, ger råd och ställer de rätta frågorna som mig att bearbeta och tänka efter. Vill särskilt tacka några som betyder extra mycket. Fredde, Chrille och Thomas. Deras stöd är värdefullt. De bidrar var och en på sitt sätt med sin vänskap. Kan inte vara utan nån av dem.

Vill också tacka mig själv för att jag ger mig själv denna underbara möjlighet till att bli en hel Thobbe. Mycket har hänt som sagt, men är övertygad om att det kommer att hända massor mer. Har bestämt mig för att gå steg två i Reikiutbildningen. Spännande som attan.

Ha det underbart gott alla där ute!

1 kommentar:

Anonym sa...

tackar och bockar....