onsdag 23 april 2008

Min nya tillvaro har startat

I gårdagens blogg fick jag rådet att göra något för mig själv, något som jag uppskattar.
Sagt och gjort, idag slog jag till och beställde en semesterresa...

Den 29 juni sticker jag till Rhodos en vecka. Det blir en härlig avslutning på årets sommarsemester. Det kallar jag att se till att jag själv mår bra. *ler*

Det kommer ju inte att bli den här storleksordningen på vad jag ska göra varje dag, men denna gest idag, är jag verkligen glad över. Rhodos är liksom mitt favoritställe.

Jag började åka utomlands 1982 och då var det Rhodos som blev målet. En kollega och hennes väninna tyckte att vi skulle åka iväg. Vi beställde resan i slutet av januari, resan gick av stapeln 7 okt. Snacka om att vara ute i god tid. :-)

Sen har jag nog varit där 8-10 gånger tror jag, senaste gången var 1993 tror jag eller möjligen 1994. Ska bli så kul att återvända.

När jag väl beställt resan kände jag mig som ett barn på julafton. jag blev helt euforisk av lycka. Det var helt fantastisk vilken lycka jag kände.

Fortsättning följer...

Inga kommentarer: