söndag 27 april 2008

Nästa avsnitt av mitt nya liv...

Har inte beställt en ny resa, eller flyttat eller nåt annat i den storleksordningen. Men jag har gjort något som var bra för mig själv, även idag.

Var på väg ut på förmiddagen, då jag fick förfrågan om jag ville hänga med på en liten stadsvandring i Gamla stan. Den handlade om Svartbrödra munkarna. Intressant var det.

Men det som var mest givande, var att jag inte tackade nej, utan jag hakade på trots att det skulle bli tillsammans med andra som jag aldrig träffat tidigare. Att jag faktiskt tackade ja för att jag ville gå med. En ny erfarenhet att vara positiv till att träffa nya människor...

Det blev en helt underbar dag och det var härliga människor jag mötte. Efter vandringen blev det lite mat på en uteservering och några öl efter det.... :-)

Kan bara tacka de som var med och förgyllde min dag. Ett speciellt tack till min inspirerande vän Chrille. Det bara sprutar positivism från honom och det smittar av sig på omgivningen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tackar och jag tackar och bockar att du glädjs åt att jag ger dig positiva vibbar!

Stora kramen till dig